Handelsbetingelser
E-handelsbetingelser for Sundsult ApS (Khan Huset ApS)
Gældende fra 01.03.2020
Oversigt
1. Indledning
2. Bestilling og afhentning
3. Priser og betaling
4. Klager, fortrydelsesret og reklamation
5. Smiley rapporter
6. Personoplysninger og cookies
7. Lovvalg
8. Forbehold
1. Indledning
Disse e-handelsbetingelser gælder for alle køb foretaget på hjemmesiden Sundsult ApS, som ejes og drives af Khan Huset ApS, CVR-nr. 37580597, Elmegade 8, kl. th., 2200 København N.
Hvis det er første gang du handler på sundsult.dk, anbefaler vi, at du læser vores e-handelsbetingelser grundigt igennem.
2. Bestilling og afhentning
Du kan afgive bestillinger online. Sundsult forbereder din bestilling, så den er færdig til afhentning i restaurants åbningstid, som er mandag til lørdag 10:00 – 21:00 og søndag 11:00 – 21:00.
Når du har afgivet bestillingen, og Sundsult har modtaget din bestilling, sender vi straks en ordrebekræftelse til dig pr. e-mail som indeholder dit ordrenummer. Bemærk, at du selv er ansvarlig for at afhente bestillingen i restauranten, og at du selv skal medbringe ordrenummeret.
Hvis din bestilling ikke er afhentet inden for 1-2 timer (med mindre andet er angivet i beskeden) efter det aftalte afhentningstidspunkt, forbeholder vi os retten til at kassere maden af hygiejnehensyn.
3. Priser og betaling
Betaling for din bestilling trækkes fra dit betalingskort med det samme.
Den gældende pris er den pris, som på tidspunktet for bestillingen er angivet i den samlede oversigt over ordren, inden du accepterer. Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %).
Sundsult ApS (Khan huset ApS) accepterer følgende betalingsmidler: Visa Dankort, MasterCard, Maestro & Visa Electron.
4. Klager, fortrydelsesret og reklamation
Vi hører gerne fra dig, hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din bestilling eller vores service i øvrigt. Hvis du har en klage, kan du sende den til os via e-mail til info@sundsult.dk. Du er også meget velkommen til at kontakte os på telefon + 45 35 37 70 25.
Hvis du er forbruger, kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme www.hrt-ankenaevn.dk, eller til Fødevarestyrelsen.
Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer. Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse.
5. Smiley rapporter
Sundsult ApS er naturligvis omfattet af Fødevarestyrelsens kontrol-ordning, bedre kendt som smiley-ordningen.
Du kan finde vores smiley rapporter via dette link https://www.findsmiley.dk/Sider/Search.aspx?k=Khan%20huset.
6. Personoplysninger og cookies
Vi indsamler, behandler og lagrer data i overensstemmelse med persondataloven. Hvis du ønsker mere information vedrørende de oplysninger, som vi indsamler, og måden hvorpå de bruges, henvises der til persondatapolitikken.
Hvis du ønsker mere information om vores brug af cookies, henvises der til vores cookiepolitik.
7. Lovvalg
Disse handelsbetingelser, og enhver købsaftale vedrørende køb af varer fra os, er underlagt dansk ret, undtaget danske lovvalgsregler.
8. Forbehold
Vi tager forbehold for tastefejl, udsolgte varer og force majeure, herunder leveringssvigt fra vores leverandører.